Barbacka

Hallå, kom nyss hem efter stallet efter att ha ridit lektion på Zara. Vi red ut barbacka och sedan trava vi lite i paddocken. När vi skulle galoppera så bocka Jido av Emma A. som fick hela tränset med sig, haha. Så det blev inte så mycket galopp. Fast jag och Zara galopperade istället när dom andra travade, hahaha. Det där hästen är så mysig att rida barbacka fast man kanske inte kan tro det.

Imorgon så ska jag rida Zara med Sofia och Zally. Rider nog barbacka då också, om Sofia vågar rida med mig då, hehe. Igår så fick både Happy och Tindra komma ut på en lång skritt tur efter den intensiva veckan. Lånade ut Tindra till en liten tjej som heter Emma. Men nu ska jag ta och fräscha till mig och senare bär det av till Emma.

Inte bild från idag som ni kanske förstår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0