Dagens ridning.

Zally
Först red jag Zally i ridhuset med Maria. Vi bara joggade dom lite och det gick väl bra.
Happy
Red barbacka i ridhuset. Allt började som vilket ridpass som helst men sedan hjälpte Malin mig lite och vi körde riktigt hårt. Jag måste sluta rida så himla mesigt hela tiden. Efter Malin hjälpt mig så gick han super bra. Han hade energi i steget och jobbade på riktigt, riktigt bra. Tråkigt att jag inte fick film på när han gick så bra i slutet så jag kunde visa er.
Tindra
Fick bli tömkörd idag. Hon gick faktiskt väldigt bra. Har inte tömkört henne på länge så det var kul och känna hur säker hon kändes på vad hon skulle göra jämfört med vad hon har varit innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0