Danna dag asså.

Hejsan, kan bara börja med att så här mycket har jag inte skrattat sen sist jag var med Sofia. Vi red ut på Nisse och My och gud va kul vi hade, hoppade över små stockar, och tävlade mot en lastbil genom att galoppera brevid e18 x) Sen var vi helt lost i skogen, vi fick för oss att vi gick på en döds stig och att i slutet av stigen skulle det ligga massa döda människor och djur för att dom inte klarat av att gå på samma stig så länge. Till slut följde vi några vita band och kom fram i ett garage och sen såg vi Furby haha, snacka om att vi var glada, efter 45 minuters letande hittade vi ut ur skogen, haha sämst.

snart kommer Zara till mej, vi ska väll inte göra något speciellt. Imorgon blir hoppträning med Thomas. Och sen  ska jag och Sofia rida Nisse och My i paddocken. och på onsdag ska jag slänga upp Ebba på My sen ska vi på äventyr ;)





2 bilder från idag ;)

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0