Fullt upp hela dagarna.

Igentligen har jag inte tid för en blogg jag vet men jag gör så gott jag kan.

Men idag kom Sofia och hämtade mej vi fixade stallen o allt sen joggade jag Zelma lite i paddocken. duktig va hon såklart :) Sen massa gagg där emellan typ 2 h. Prat hit och prat dit, sen  tog det ca en timme för mej att prata färdigt, hämta mina saker säga ungefär 100 gånger " nä nu ska jag gå " men till slut gick jag iaf. Red Nisse, lite mys i skogen. Sen så satt jag på Calypso, lite skänkel osv. Duktig är hon! :D
Imorgon åker vi och hoppar direkt efter skolan. Efter det ska jag plugga, vet att det är segt men snart är det inte mycket skola kvar, nu ska jag iaf lägga mej och kolla på ponnyakuten sen sova.


sötan :D ♥

emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt häst! :D

2012-04-16 @ 22:03:49
URL: http://powerponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0