Hallå där!

Nu är jag framme i Messlingen. Eller jag kom fram igår fast jag orka inte koppla upp mig på internet för det är så segt. Igår red jag ju som sagt Happy och Tindra innan jag åkte.

Happy
Red barbacka och han var verkligen hur fin som helst från start. Han har nog aldrig varit så fin och fräsch som han var igår. Känslan när jag satt på hans rygg kan ingenting slå. Han hade en sådan svung i steget och han var så himla lyhörd. Skönt att lämna han med en sådan bra känsla i kroppen, dock kommer jag ju att sakna min babe önnu mer nu :( Aja, Sofia tar hand om han när jag är borta och jag vet att han kommer få det super bra :)

Tindra
Red också barbacka på Tindra, haha. Hon var väldigt, väldigt pigg men kändes finare och följsammare i traven än vanligt. Det finns inte så mycket mer att säga om ridpasset. Vi körde inte så länge eftersom jag hade lite bråttom hem.
*
Shit va tråkigt att det inte blev nå bilder från igår när hästarna gick så himla bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0