Happy & Nobel

Idag fick jag först och främst välja på att rida Hazze eller Happy. Shit va bortskämd man känner sig då ;) Men eftersom jag och Happy har behov av hjälp så valde jag att rida han ändå. Han var ganska framtung och hamnade bakom hand så jag fick jobba på ordentligt så han skulle jobba mer med bakbena och till slut släppte det bra och jag kunde få han i en lite längre form. Då fick han helt plötslig lite steg och kunde verkligen skjuta på bakifrån och länga steget. Så stundtals så var jag riktigt nöjd med han.
*
Sedan red jag Nobel som jag kommer sköta några dagar i veckan framöver tills han blir såld. Det ska bli riktigt kul då han är riktigt fin fast ändå kräver väldigt mycket. Känns som om jag kommer utvecklas mycket på han.
En bild på Nobel och Åsa som Emma tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0