Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från hallsta och stallet. Innan vi åkte red jag Happy en snabbis. Förut sa jag att det inte var så stor skillnad på allroundsadeln och dressyrsadeln, hahaha vilket skämt. Idag tog jag allroundsadeln och tänkte jobba Happy lite. Det gick seriöst inte, jag fick hur dålig sits som helst. Min ponny var inte speciellt arbetsvillig så nu blir det bus och lek ett tag framöver för att öka bådas motivation i dressyren.

Sen drog jag, Maria, Zara och Lurik till Hallsta. Zara var faktiskt ovanligt lugn när Maria red idag. Fast alla andra som var där tyckte väl att hon var cp (som vanligt) haha. Men jag och Maria har kommit fram till att hon är bäst ändå :P (bilder kommer om ni vill ha det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0