Hetsig dag

Det här har varit en minst sagt fullspäckad dag. Först skolan, sedan hem och råplugga. Snabbt ut till stallet och ta en promenad med Malte och Lurik när mamma red lektion och sedan hem och påplugga igen. Men nu kan jag äntligen slappna av (nästan). Imorgon har jag engelska nationella och så har jag ett arbete till som jag måste skriva tills på fredag, haha. Vill bara att det här ska ta slut nu!!
*
Imorgon ska jag först ut till stallet och rida Happy. Sedan drar jag och maria till hallsta med Zara. Maria ska träna för Erik Berggren. Men just nu måste jag få chilla ett tag innan jag dör av stress!
Träffa min babe för några timmar sen men saknar han redan. Det är vid sådana häst tillfällen i livet man helst bara vill åka ut till han och glömma allt. Bara leva i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0