@home

Hejsan, mitt liv är lite upp och ner, inget jag delar här ;) Dagen har vart hemsk, men ändå sjukt kul. Då jag inte går och virrar runt som en spänd fjäder så är det roligt att va i skolan, hände en gång idag att jag bara släppte allt jag och min älskade blondin och ajjna fick tag i en fotboll som ägdes av dryyyyga boys. sköt iväg den uta helvette upp i skogen för att dryga ( moget jag veeet ) sen kom dom och vi skulle fly och tog med oss bollen och sprang in på nåns tomt och gömde den i deras soptunna. Sen vart vi attackerade med pinnar ( typiskt killar ) och sen så skulle vi hämta bollen, efter att nån klättrat på taket och hämtat en ny boll. Men då var dom som ägde soptunnan hemma, och hade dörren uppen samt sitt barn ute. Men jag hämtade bollen iaf, råkade sen smäälla igen locket = run for your life bitch!

Hej jag är 3 år och gömmer fotbollar i soptunnor. Men ni anar inte hur mycket jag behövde släppa allt i skolan ett tag idag.  Imon äre nationella, passar inge bra just nu. Kan inte koncentrera mej i skolan nu, vet inte varför :( ...vet exakt varför annars.



emma

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

HAHAHAH smart emma!!

2012-04-19 @ 20:02:41
URL: http://sjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0