In a class by herself

Zelma var suuuuuper fin idag! Det började med att vi flyttade över lille Zvante vante till gammla stallet så han fick stå brevid Thomas, dock tror jag Thomas fick ont i öronen av allt gnäll från den lille och såg mer eller mindre besvärad ut. När jag kom ut i paddocken med Zelma var vi helt själva. Zvante stod i ena stallet och skrek, och Muscot i andra. Där satte hjärnan stopp och den lilla djävulen kom fram. Hon hoppade på bakbenen runt mej med noll respekt och då var jag så jävla arg på¨henne, skrek och slog till henne...sen stog hon still hehe. Tog ut Muscot till paddocken som fick stå och ha tråkigt medans Zelma gick som en klocka! Super fin, kunde öka/minsta, sakta av, fatta, byta... ah säg något jag inte kunde göra och allt funkade så sjukt bra idag! hon är så sjukt grym! Men allt är såklart inte perfekt ;) I ökningarna spänner jag mej som en fjäder så mina fötter sticker ut! Och sen var det något mer som jag inte minns.

jaja imorgon ska hon hoppas, från 19.00-20.00
Nu ska jag redigera film från idag!



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0