Lång dag!

Kom äntligen hem efter en lång dag. Det började med att jag red Tindra med Emma, Zelma, Maria, Zara ,Mamma och Zally. Först red vi i paddocken men det gick verkligen inte alls då Tindra var rädd för alla stor hästar. Så fort någon red förbi mig så reagera hon. Hon kunde verkligen inte koncentrera sig på något annan än dom "farliga" hästarna, tyvärr. Vi avslutade ridpasset med att skritta ut en bit och då lät jag Tindra gå en bit bakom dom andra, då vart hon mycket mindre spänd.
*
Sedan red jag och Emma ut på Happy och Thomas barbacka och rejsa lite. Haha, vi hade sjukt kul och hästarna var minst sagt pigga. Emmas mamma fota så Emma lägger nog upp bilder från det sen. Det här var nog första gången jag rejsa med Happy utomhus barbacka utan att han gick värsta CP rycket och slängde av mig. Det måste ju firas :D haha.
*
Efter det så drog vi till hälla, åt donken och var på glada hästen. Sedan åkte vi ut till Furby. Emma red Nisse och jag fotade lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0