Mina V Ä N N E R betyder allt för mej.














Vad gör man utan dom?
Inget, det är dom som står där. Dom som fångar upp dej när du faller. Förstör du dina chanser kan du va körd. Står man där utan vänner finns det inte mycket att leva för. För då har du ingen där som kan hjälpa dej.
vad gör man för dom? A L L T !
Och hur visar man dom hur mycket dom betyder? Berätta för dom? I förrgår. Berättade jag för mina absolut bästavänner hur mycket dom betyder för mej. Då får man underbara svar tillbaks. JAG tycker det är enormt viktigt att man visar och berättar för sina vänner hur mycket dom betyder hur nära dom än står. Och hur mycket du än sagt hur mycket dom betyder så kan du aldrig säga det för många gånger! Gör vad som helst. Gilla statusar och bilder. smsa chatta, ring, umgås. Allt för att dom ska förstå hur mycket dom betyder. För dom kommer alltid stå där så länge du står där för dom och berättar hur mycket dom betyder.
Favorisera inte. Det är skit onödigt. Den som blir favorit tycker det är drygt och dom andra blir sura för att den får mer uppmärksamhet. Släpp det och va med alla istället. Om man ska vara med någon kan man lika gärna fråga om den andra vill vara med så slipper den känna sej 4-ever alone. Tackar den nej så har du fortfarande gjort någon glad.



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0