Ni som inte fattar ;)

Ni som skriver att ni inte fattade Elins förra inlägg så gör det inget, ni ska inte fatta :D Nu ska jag äta sen dra ut till min älskade Z♥ Skolan va hemsk, gymt tråkig utan min fina vän..♥ Pluggade lite när jag kom hem men inge mer med det sen.  Just nu vet jag inte vad jag känner, en del av mej är så grymt glad över allt nu, och en annan vill bara tillbaks, tillbaks och ha en till sommar med D, och aldirg ändra det igen. Så jag vet inte, vill bara sova, men nu ska jag ut till Zelma, när jag är hos henne vet jag iaf vad jag vill, och det är att allt ska vara som det är nu. Men sen hem igen, då vill jag ha min prinsessa brevid mej. skit it.


Du var mitt allt. let´s no fuck it up,, oops I have already done.

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0