På fredag smället det.

På fredag startar jag och Zelma vår första tävling tillsammans. Älskade lilla skrutt. Inte visste jag att när jag satt upp på henne när jag praoade att det skulle leda till att jag skulle ha henne 5 gånger i veckan, tävla och träna henne och det jag minst av allt anade var att jag aldrig skulle kunna leva utan henne♥

Hoppar 70 på Thomas för att hinna hoppa båda annars skulle jag hoppat en L:d. Och på Zelma hoppar jag 80 till och börja med man vet aldrig hur hon är just den dagen. Men en sak vet jag. Det är att jag ska ha så jävla kul med hästarna.


hur kunde allt vända så fort? för ett par månadersen var jag på botten, hade ingenting kvar. Trodde seriöst att mitt liv var över och att jag hamnat i helvettet. Nu är mitt liv så bra som det kan bli helt enkelt!

emma

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Som det ser ut nu kommer jag och fotar på fredag! :)

2012-04-02 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0