Seg som man är.

hello, hade tänkt att jag skulle sova tidigt idag, men tror inte det kommer bli av börjar alltid skriva med någon på kvällen och sen så går tiden jätte fort, igår skrev jag med Sara och nu med Matilda, så kommer väl ligga upp sent o skriva även ikväll haha :p Imorgon är det nationella, jippie jeho. Sen ut till Zelma. Och rida. Hoppas hon inte är allt för pigg efter att ha vilat idag, vi alla vet ju mycket väl hur hon nu väljer att tag ut sin energi! ;) och dessutom får ja damp på min jävla cp telefon, och tänker fan döda den...Jag kan inte smsa, eller gå in på fb eller något alls.för att "minnet är fullt" och sen när jag har rensat telefonen går det fortfarande inte fast det står att allt utrymme är ledigt. ät bajs.


zelmi o zvanti♥

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0