Strong

Sommar, höst, ny skola, hästarna...en hund??

Jag har ingenaning om hur allt blir. Jag borde vara rädd för detta men jag känner mej väldigt trygg i mej själv just nu. Fram till sommaren kommer det se ut såhär.

Skolan - måste verkligen klara av den nu. 7 veckor vafan!
Ut och tävla med Nils - awesome!
Börja tävla Zelma på klubb - älskade vän.
Thomas fortsätter som det vart - debuterar L.D snart - så fort det finns tid!
Calypso ska ridas in och utbildas.


förstår ni då att jag har fullt upp. Och sommaren då. Rida Zelma, ridläger med Thomas, rida Nisse och Calypso. Kommer med andra ord bo på Myrby och Furby förutom dom 2 veckorna jag är i italien.

Och efter sommaren då? jjaa. Kommer jag in när jag vill så äger jag lätt en hund. det har mamma lovat! Zelma ska jag utan tvekan fortsätta rida jag kan inte se ett liv utan henne. Det är klart jag vill rida dom andra också. Om det blir som jag vill då. Nisse kommer jag rida på hösten och sen om jag inte minns helt fel skulle han ha en lång vinter vila? Och Thomas vet jag faktiskt inte. Jag tycker verkligen om honom. Men vi är inte super tighta vilket jag tycker är skönt :) Men mamma sa för någon dag sen att jag snart kommer behöva välja bort någon. Och jag började såklart gråta. Mina bebisar ju!  Men som sagt vi får se vart allt leder.

Just nu är det bara kämpa på. inte långt kvar!



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0