Tävlingen

Thomas.
Gasade på och höll om som bara den, ville inte att han skulle riva eller stanna eftersom han inte var på nå hopphumör i tisdags så trodde jag inte att han skulle va det idag helller. Men astrid hoppade honom före mej och dom nollade och vann, super duktiga! :D Jag körde lite galopp i paddocken med honom för att få igång honom, och det fick jag verkligen, sen ville han galoppera mer och mer. När jag kom in satt jag ett högt tempo från början. Han gick på bra och vi nollade. Hoppade allt utan problem. och det slutade med en 1:a plats. Allt går så bra med honom. han e verkligen kung! ♥

Zelma

hon var ganska lugn när jag red fram faktiskt, men när vi skulle hoppa fram vägrade hon 3 gånger för att hon var rädd för muskien och publiken. haha sötan♥ Men annars tyckte jag allt flöt på bra. När vi startade också. Tills 3:an då hon var tvungen att hoppa rakt mot seketariatet,musiken,publiken och ah typ allt. Så hon stannade och reste sej såklart man kan ju inte stanna utan att göra något mer sen. Kom igen och då tog det tvärstopp igen så min rygg typ dog... fick sjukt ont. men hoppade färdigt banan iallafall och eftersom det var accumelator hoppning räknas ju inte vägringar så det räknades som 0 fel, dock fick i ju inte så bra tid eftersom jag stannade när jag fick ont osv. Men jag är sjukt nöjd. Hon har inte alla hästar i stallet så man får ta det som det kommer man vet aldrig hur hon är.


min rygg haha :(

ni ska få filmer snart :D

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0