Tävlingen:

Idag gick det ganska bra men galet var de. I clear rounden så stod Happy emot jätte mycket och jag tror vi fick 12 fel eller nått sånt. Han hade ingen bjudning och jag fick inget gratis precis. I ackumulatorhoppningen gick det däremot bättre. Eller egentligen så var Happy inte riktigt på humör men jag hade verkligen bestämt mig att jag skulle ha så många poäng som det gick. På första hindret stanna han och jag blev så sur för han jävlades bara med mig, hindret var inte ens tittigt alls. Så jag slog till han med pisken och då flög han över hindret och det var jag inte precis beredd på för det har han aldrig någonsin gjort med mig. Jag tappade en stigbygel men körde på ändå. Jag lyckades inte få tillbaka stigbygeln förens det var 2 hinder kvar, haha. På joker stod han också emot fast jag fick över han och på sätt och vis så är jag jätte nöjd trotts fläng ridningen.
*
Innan Happy blev sjuk så hade vi världens flyt, vi vann tävling efter tävling. Nu känns det som om vi börjar hitta tillbaka lite till den där känslan som vi hade då, eller vi är iallafall på god väg. Jag slutade som 3a fast jag inte red så fort. Trotts att min ponny inte är en häst som man bara kan rejsa(vacker stavning) runt med på banan så är han i mina ögon helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0