this night♥

Kvälllen igår var hel galen. Vi hade grymt kul och skrattade väldigt mycket! Älskar er tjejjer!
Idag städade vi, sadelkammaren o baracken. Så nu är allt fint! Efter det satt jag och pauline i hennes bil och var onyttiga, som vanligt. men gott var det! Sen runt fem hoppade jag Zelma. Det gick faktiskt bra. Provade även ny sadel idag så att jag slipper flyga och med lite tur landa på hästen igen! Efter det drog jag t Jonna. red Nisse på grus vägen, nån lite snabbare galopp o början och sen lite dressyr trimm. Nöjd med honom! Nu tänkte jag kolla på PA. Sen sova. Inge skola imorgon, skönt. Blir att åka ut och ta hand om Zelma och longera lite.
Just nu vet jag varken in eller ut, upp eller ner. fram eller bak. Allt snurrar. Hatar när allt blir såhär. Men det finns inget jag kan göra Just accept it.

och frågestunden fortsätter ett tag till så fortsätt fråga! :D


tur att jag har min gris♥

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0