This week

vi har tema vecka hela veckan. Det är ganska chill ändå. Någon dag ska jag till glada för att köpa det jag la undan. Även hööks någon dag. Känner att alla köp behövdes ske nu? :s Och jag har inte så mycket pengar kvar efter som jag shoppade kläder för ca 800 kr i fredags :S Men lite har jag råd med, just nu ska jag klicka hem ett JW schabrak och när jag ska t glada ska jag köpa en KL tröjja. Så lite iaf. Någon dag ska jag ut och rida Nisse, och tisdag, torsdag,fredag,lördag & söndag har jag Zelma. Hoppas på hoppträning på söndag? :D Måndag, ska jag ut och fixa allt hos Nisse, och sen är det ju valborg också. Fast det blir väl en chill kväll, för dagen efter är det tävling.

Just nu har jag besluts ångest, om jag ska klicka hem schabraket eller inte... jobbigt...



Nils♥

emma

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

köööööp deeee!!:D om du har pengar kvar såklart:o

2012-04-22 @ 22:16:14
URL: http://sjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0