trött? OHJA!!!

Hejsan, slutade lite innan tovl idag och drog hem med t mej med emma, vi skulle göra våran musik uppgift det slutade med att vi låg i min säng sov och kollade på BB, fett duktiga! Jag sov ända tills nu för då ringde elin mej haha. Om ett tag ska vi dra ut till stallet och rida Zelma & Nobel. Så idag blir sista lugna dagen. Har bara Zelma idag. Imorgon har jag Zelma, Thomas & Nisse. Thomas ska även bada om det inte är för dåligt väder, Zelma ska tömköras, och Nisse ridas.  Och sen ska jag till glada hästen också. Ah, som ni kanske förstår så blir det inge stockholm imorgon.
Och sen flyttar Zvante snart också. Jag kommer sakna honom grymt mycket. Även om han är världens drygaste när han reser sej och sparkar, så lyser han ju ändå upp vardagen. Fast han skulle stå nära så vi skulle kunna åka o hälsa på.


han kanske kjan få klomma ner lite i ridhusetr idag.

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0