viljan att lyckas måste vara större än rädslan att förlora.

Hejsan, ledsen för uppdateringen. Imorse red jag Zelma, Kan säga så här, hon var seg, jag drev på som fan, hon vart arg, och det slutade med att hon sparkade hål i ridhus väggen. jaja. sånt som händer. eller typ inte.
Sen åkte vi till glada, la undan en sak som jag ska åka tbx och köpa i veckan. Ska försöka få mycket gjort denna vecka i skolan så jag kan rida så mycket som möjligt. Senare under kvällen kommer det upp ett inläggg med vad sim händer närmaste vecka + lite till.

efter glada drog jag hem o duschade osv. Sen drog jag emma,ebba elin & sofia på bio. hahaha, " VILKET STONE FACE! " hahahahahaa. Sen vidare t donken och sen en snabbis t centralen. Nuh har jag kollat på PA och ska väl krypa ner i min onepice och äta lite mat sen bara chilla.

ha det bra puss.

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0