Visste du att...

♥ det bara finns en ända sak som mina vänner inte vet om mej, kanske för att jag inte hunnit berätta men nä, ingen kommer få veta.

♥jag är allerkisk mot äpplen.

♥om någon såg det jag åt och inte mej skulle dom lätt skicka mej till biggest looser. men ja e smal, än så länge.

♥ just nu accepterar jag skolan.

♥jag har sagt jätte länge att jag ska börja träna, men det blir aldrig av eftersom jag är i stallet minst 5 dagar i veckan, men annars så ska jag försöka.

♥jag säger alltid vad jag tycker men inte vad jag känner.

♥jag är otroligt bra på att dölja smärta. Det kan göra nästan hur ont som helst men säger inte ett ljud och säger sedan att det faktiskt gick bra. Som är jag åkte av på Dixie, jag hoppade upp och red hem, och " det gick braade" tills jag inte pallade mer så kom tårarna och kryckorna haha, och när Zelma stannade och kag knäckte min rygg så kom det så plötsligt att jag inte hade ork nog att hålla tbx.


emma

Kommentarer
Postat av: lalala

LLalap

2012-04-16 @ 23:29:31
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja han har en helt underbart go personlighet den ponnyn ^^



Precis! Jag har fått massa roligt med Soccan, så istället för att gräva ner sig som du säger, är det bra mycket bättre att fokusera på att hitta ett bra hem åt henne :)



2012-04-17 @ 00:22:22
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Victoria

hejsan! jättefin blogg!

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-04-17 @ 08:20:28
URL: http://viccitoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0