Visste ni att...

  • Jag ibland önska att Happy inte var en sådan bra ridskolehäst för jag skulle så gärna vilja ta han på foder.
  • Jag tycker om att irritera Maria och påstå Zara tycker om mig mycket mer, hahaha, hon blir så sur:P
  • Det finns så mycket grejer som verkligen ingen vet om mig och troligtvis aldrig kommer att få veta.
  • Jag hatar att kolla på filmer när jag rider för jag tycker aldrig att det ser bra ut när jag rider och får oftast bara dåligt självförtroende. Men jag vill ändå att folk ska filma mig så jag kan se mina misstag och bli bättre.
  • Mitt sommarlov 2012 kommer att bli det bästa någonsin :D
  • Egentligen har jag inte tid alls att blogga men jag gör det ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0