Zara

Åkte som sagt ut och red Zara idag. Först skritta jag ut med Sofia och det gick bra tills Zara fick cp ryck. Hon ville lukta på Zallys bajs och så lät jag henne göra det ett tag men sen när jag försökte dra upp huvudet på henne så fick hon ryck. Först vägra hon ta upp huvudet och sedan när jag fick upp huvudet och försökte gå framåt tog det helt stopp. Zara vägrade verkligen, haha. Så vi stod och hoppade och bråkade på stället i några minuter tills Zara gav upp som tur var. När vi kom tillbaka till stallet så red vi i ridhuset lite och  det gick bra. Hon var pigg men lyssnade ändå väldigt bra. På onsdag ska jag se till att frisera Zara för på söndag så ska hon åka och tävla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0