Zuper hästarna.

Vart i stallet länge, var bara hem o bytte om o duscha sen åkte jag ti en. Åkte ut till stallet vid 9. och red Thomas på en gång. Red bara lite barbacka på ett schabrak, och trodde inte det skulle gå nå vidare, men han gick skit bra! Tills jag ställde upp kameran och började filma...  red inte så länge och sen på väg in mötte jag Astrid så hon fick rida lite. Jag har fått tbx både min motiviation till hästarna som var borta i typ 2 dagar och fått tbx blogg lusten = super!

Sen åkte jag till hamre och fotade, bilderna vart bra så ni ska få se lite senare. Men långt ifrån alla. Men jag tror Sara, Elli & Alex kommer lägga upp bilderna jag tog på dom sen så ni får checka deras bloggar senare. Dom var super duktiga iaf! :D

Sen hämtade mamma mej och vi drog tbx till stallet. Och red Zelma, hon var också super fin!

spenderar kvällen hemma med mej själv, dom andra är typ med varandra tror jag. Men jag ska sortera bilder, kulkul. Efter det ska jag väll kolla på BB från igår. puss


bild på mej och min kärleeek♥

emma

Kommentarer
Postat av: Ebba

Superfin design! har ni gjort den? :D

2012-04-22 @ 12:08:10
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-04-22 @ 14:50:30
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0