bjuden

ligger på mitt rum och äter, var inte välkommen i köket, allt var tydligen mitt fel ;) alla deras problem i livet var mitt fel. Dom är inte så trevliga och snälla mot mig som alla tror. bitch please! Det är ju patetiskt. Imorgon ska jag hoppa Zelma och rida Nisse, skulle åkt till stömsholm men nää.

Är lack, på allt och alla. godnatt.


Tur att vi har en trogen medlem i familjen! eller just hon kanske inte är välkommen för hon kan ju få damp. Äsch vi skapar en egen familj! loveu horsiee♥

emma

Kommentarer
Postat av: Agnes

svar: nej den var inte elak det tycker inte jag heller, jag andas :P men har du lust att göra ett inlägg med hela din och zelmas story från början till nuet?

2012-06-10 @ 18:36:17
URL: http://agneshagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0