Dagens ridning:

Idag åkte jag ut till stallet vid lunch och red Happy. Jag var helt själv i stalelt och de var verkligen såhär skönt. Eftersom myrby är så pass stort så hör de ju inte precis till vanligheterna att man får vara ensam. Jag red Happy barbacka i paddocken och jag säger bara GASH va tjock han har blivit. Men jag satt iallafall bekvämt ;) Red inte så länge utan körde ett kort med intensivt ridpass. Vi körde mest övergångar och från början kände jag att han inte riktigt var ärlig i formen men mot slutet vart han helt underbar att rida. Då hoppa jag av mot min vilja bara för att sluta ridpasset med den där känslan i kroppen.
favoritbild i repris. Foto: Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0