Hästarna har levererat denna helgen.

Och jag håller på att dö av utmattning.



Nils hoppar som vanligt på huuuuuuur snäll som helst.



Zelma sköter sig riktigt bra, hon ska få fortsätta prestera hemma, när hon känner att hon klarar trycket och inte får tilt och där jag känner att jag kan hantera henne!




Sist och minst, lillprinsen, lillgrisen, fläck, bebis, skutte. Kärt barn har många namn. går inte att beskriva. Han e så KUNG, man ser i början av omhoppningen precis när jag får start signal att han vet vad han ska göra. Och han fixar det, eller jag kanske kan få va med på ett hörn.
Sen att Zelma tog åt sig all ära för hans vinst är en annan femma, men jag tror att han nöjer sig med att jag ger honom godis och berättar för honom hur otroligt grym han är. Jag älskar dej ponny fluffis♥

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0