okeeeej.

Hejsan, vaknade för ett ta sen. Åker iväg med klassen idag, och kommer hem imorgon vid lunch. Just hate it. Förlåt om detta låter konstigt och negativt men jag vill inte. För jag tål verkligen inte vissa männskor och What so ever om dom läser detta dom vet det! Jag gåår inte ihop men vissa männsikor det funkar inte, dom är bort valda ur mitt liv MEN när man hamnar i samma klass som personer man inte funkar med får man gilla läget. Just nu mår jag fööör bra för att orka bry mej, men den som stått vid min sida i över tre år, den som jag träffat minst 5 dagar i veckan i 3 år, som jag suttit brevid flera timmar om dagen i 3 år. Har stuckit, och kommer när det passar. Nej. Säger jag bara. I sånna fan får den personen dra. Och när den personen vill komma tbx. NEJ. När den personen vill ha min hjälp. NEJ. När den personen ens orkar lägga energi på att försöka tjafsa. NEJNEJNEJNEJ.

HEJDÅ VÄNNEN JAG HAR MÅÅÅNGA JAG KAN UMGÅS MED SÅ I DON`T NEED YOU. PUSS.

Okej tbx till detta, nej vill inte åka på nå jävla klass skit. Helvette på det. Men nu ska jag packa. puss.



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0