Q/A

Till Elin:

hur ska jag börja. du och Happy vilket par, hur snygga som helst och hur bäst som helst! <3 du har fått honom att hoppa högre klasser i hoppningen genom träningar. när han kom till ridskolan ville han ju knappt gå över ett hinder men nu hoppar han ju det mesta bara man gör rätt! <3 du och Happy är det finaste paret jag sett på länge<3 skulle du kunna lägga upp ett inlägg på filmer och bilder på hela eran resa som inte r slut än? :D <3 skulle vara roligt att se! <3 jag är evigt tacksam att jag har fått träffa dej som vän och jag kommer älska dej tills mitt hjärta slutar slå! <3

Svar: Tack, va gullig du är tjejen ;) Det kommer ett inlägg om hela min och Happys resa tillsammans senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0