sommarlov om en vecka och 4 dagar.

Hejsan, förlåt för att jag inte uppdaterat. Gick upp runt sju imorse. åkte till Nilsson och fixade allt. Drog t Wirsbo. Vädret har vart sämst idag, man kan tro att det snart är höstlov inte sommarlov. första klassen red jag inte ordentligt med nollade den iaf, när jag tittade på filmen såg det inte så hemskt ut som det känndes förutom språnget på 3:an. andra klassen red jag ordentligt hon han hoppade jätte bra, men fick 2 pet var av det ena landade vi typ i hindret. Men är nöjd i allafall. Ni ska få film på första rundan har bara från den så :p När jag kom hem la jag mej i soffan och låg kvar där tills Bigbrother var slut. Latis med andra ord. Nu ska jag sitta uppe ett tag till, sen sova. puss.


Du är bäst, min prins♥

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0