Happy Shadow

Happy är en erfaren, maxad c-ponny född år1994. Ja, vad ska man säga. Han har lärt mig i princip allt jag kan idag. Han är verkligen världens läromästare. Happy är utbildad inom dressyren och kan det mesta. Om ryttaren gör rätt , gör han rätt. Annars så går det inte alls. Det ända med han som han inte är så ärlig i är hoppningen. För att han ska hoppa kräver han att man rider för han är väldigt tittig. Förut kändes det omöjligt att få han över ett hinder men nu efter alla år så har han fått mer tillit till mig och nu kräver han inte lika mycket av mig.
'
Förutom att han lärt mig allt jag kan så har han tagit mitt hjärta med storm. Det finns ingen mer mysig, härlig, underbar och personlig häst i hela världen, eller jag har iallafall inte träffat någon.
Snart så har jag fast Happy på delfoder i 3 år och han är mitt allt.
// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0