Munsboro Thomas ~ You are the fire in my heart.

Munsboro Thomas eller Thomas som han kallas är född 1994 på Irland.

Thomas är utlånad till ridskolan där jag har honom på delfoder en dag i veckan. Jag började sköta Thomas 1:a november 2011 efter mycket omständigheter. Ibörjan var jag deprimerad och då fanns han där för mej, och han har verkligen hjälpt mej upp igen. Man borde inte ha så bra kontakt med en häst man känns så kort tid, men med tanke på hur mycket tröst jag sökte hon honom under den tiden då jag inte hade någon annan som ville lyssna så kom vi varandra extra nära. Jag är verkligen glad över att jag har honom nu och trots att vi inte passar till 100% så är jag glad när jag är med honom. Vi tävlar tillsammans på klubb nivå och har i dom senaste tävlingarna placerat oss på första plats. Vilket kanske inte är ettt under med tanke på hur otroligt grym han är men det ger mig ändå självförtroende.

Jag ser verkligen fram emot att få bättre kontakt med honom.






emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0