ÄRLIGT??

Sjuk...tack, TTAACCKK!! Den som nu gjorde mig sjuk.

Hostar som in i helvette, halsen håller på att gå av och jag låter som en skadeskjuten kråka!

But...

Ska ut till stallet, rida Nils. Sen över till Myrby, fixa iordning allt och tagga som fan till kvällens tävling.

Helt ärligt, tänker inte säga av jag satsar på ikväll. Med Thomas kan vi ju säga en fin runda för känslan och bara felfritt. *HOST*
Men med Zelma, så ska jag bara ta det lungt, vi ska komma in på banan och bara ta det lungt, går vi till omhoppning, fine let´s go. Hon kan skritta över dessa hinder varför inte svänga, så OM vi nu tar oss till omhoppning så kommer det gå SAKTA med snävt.

Jag vet hur jag ska rida nu, till viss del. Förra gången, hmm 2 stopp, men hade förkorta ben för den sadeln, vilket ledde till att jag satte tryck långt bak med skänklarna. Ska inte låta henne springa som attans när hon bjuder på bara så borde det gå fint! ;)



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0