Bra uppladdning.

Kör på en bra uppladdning inför denna helg..sjuk? Men hästarna måste ridas i vilket fall och helgen blir det tävling.
Fredagen hoppar jag sista tävlingen med Thomas en L:D. Leder just nu denna och ska bara köra får att få ett bra slut på det hela! Zelma startar en 85-90, hon tar det galant och lätt och leder även där. Skiter fullständigt i om jag kommer sist eller först. Känsla är det ända som räknas med den hästen. Vi har så mycket tid så jag vet inte vad jag ska göra av den! Lördagen ska alla ridas, Sen sover Sofia här. På söndag drar vi till Wirsbo och tävlar.

Hoppas jag hinner bli frisk annars vet jag inte hur jag ska orka? -.-


haha Zelma...                         foto & redigering: Sofia Laurila

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0