dagens träning.

Red först Zelma, med Maria & Zara, Maria & Zally och Elin. Red först i paddocken bara lite lungt och sen skrittade vi ut.  Sen skrittade jag ut på Thomas och sen red jag bara lite i paddocken helt kravlöst. Sen åkte jag hem och åt och vilade lite.  Sen åkte jag till Nisse vi åkte in til hamre och red, dock var det dressyr tävlingar där kännde mej välidgt vacker i min smutsiga jacka haha!

Nu är Zara här och vi ska lägga oss och kolla på BB. Imorgon åker vi till Nils vid 8 sen blir tävling! puss.


söt bild på grisarna från idaaag :*


emma

Kommentarer
Postat av: Felicia - islandspower

Får jag bara fråga en sak,, är det både du och Elin som bloggar här, eller är du bara du, just nu? :)<3



kram

2012-05-05 @ 23:47:41
URL: http://islandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0