Ebbssoonn

Hejsan, Ebba åkte för ett tag sen. Vi har solat och badat, och sen var vi ner en sväng på stan, när vi skulle cykla hem så faceplanta ebba med cykeln, jag dog. stackarNNN♥ Sen hem igen om Sola

tidigare idag så red jag Zelma, vi var uppe på vallen och hör och häpna vi hoppade. Hon studsade fram i luft språng av glädje och ville bara hoppa mer och mer, sista gången när vi skulle vända och hoppa. Vart det glapp kontakt i hennes hjärna hon reste sej gång på gång, högre och högra, skrämde livet ur alla ridskoleponnysar, mammor, ridlärare och sej själv. Den ända som inte vart rädd var nog jag. tots att det var jag som borde varit mest rädd konstigt. Sen red jag Nisse, red ut en sväng i det FÖR varma ridvädret.

Han ska f¨komma in i ridhuset denna vecka, och Zelma ska gå ute så mycket som möjligt. Helgen bjuder på tävling för alla tre hästarna. Spännande? JAPP!


hon är FÖR fin!!!!

emma

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Skulle inte ni kunna lägga upp bilder/videos från de ridpassen som har gått bäst med alla era medryttarhästar/sköthästar? :)

Det skulle vara jättekul att se!

Kram.

2012-05-27 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0