Det är helt sjukt att ett djur kan betyda så mycket för en. Även fast dom inte kan säga ett ord så krävs det bara en liten rörelse så har dom redan sagt 100. Varje gång jag kollar på Happy blir de som att jag och han hamnar i våran egna lilla bubbla. Han är så sjukt vacker att det ibland är svårt att hålla tillbaka glädjetårarna. Glädjetårarna över att jag haft den lyckan i mitt liv. Lyckan att fått tillbringat snart 3år med denna underbara ponnyn. Det är svårt att förklara känslan, det är något man måste uppleva för att förstå och jag antar att dom flesta av er hästmänniskor vet vad jag pratar om.


Kommentarer
Postat av: emma

ni är så fina tillsammans!<3

2012-05-08 @ 19:53:40
URL: http://lillaeee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0