godnatt.

Red ingen av hästarna idag, skulle ridit Nisse & Zelma. Men när vi skulle ta in Zelma, Zvante och Muscot. Så reste sej Zvante, och som så många gånger förut så slår han med frambenen, men denna gången han jag inte backa tillräckligt långt... fick ena hoven mitt i ansiktet, det var blod över allt men när man tvättat bort att var det bara litet sår på näsan och svullet. Men mitt huve gör så sjukt ont. Men ah, hade sån sjuk tur han få upp handen så den träffades också vilket känns. 

Måste sova nu mitt huve och ansikte dör. Jag hade fan tur. kunde lika gärna slagit ut alla tänder eller brutit näsan. Tack gud.



som sagt blodbad a la Emma & Zvante!


emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0