Hej jag är en äventyrare typ?

Hejsan, vet inte hur jag ska beskrivaa denna dag hahahah! Hoppade Zelma imorse hon hoppa bra men fram till hindena vet jag inte vad vi höll på med, kaos.

Vid halv två hade vi lastat in Calypso och åkt, vi kom hem vid sju, men en ny pålle i transporten!
Körde fel typ till månen och tbx haha, jag kunde inte läsa karta och ah hela köret! Lämnade Calypso hon uppfödaren långt inne i skogen med hennes mamma ( som hon var sjukt lik) och hennes två systar samt en väldigt minimal och söt häst. Men hon såg lycklig ut! Bra det. Sen iväg igen och hämta en nästan för söt sak! Dunder heter han, han är 2 år och korsningsponny, varmblod,nordis & halvblod eller nån ponny.

Han var otroligt lugn, kommer till ett nytt ställe där det låter och är nya människor och djur bara 2 år. Och traskar på som om han var där i minst ett år. Riktigt cool! Jag gillar honom verkligen det han visat är super possitiv och d¨å har jag lastat in/ut och tagit ut i hagen, men han verkar super go! Tar med kameran imorgon så får ni bilder.

Nu ska jag bara ta det lungt och redigera mer bilder från igår så ni ska få bilder. puss.



emma

Kommentarer
Postat av: Zara

redigera filmen från helgen också ;D <333

2012-05-20 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0