Hoppning är tråkigt (enligt elin)

Det händer inte så mycke men mycket skojj inom hästarna den här veckan. På torsdag blire privat dressyrlektion för Ankan och på lördag blire *******. Jag ska ha konsert på fredagen så jag får skippa seriehoppningen i år. Fast om jag ska vara ärlig så känns det inte som om jag missar något speciellt. Förra året vann jag ju så det ända tråkiga med att jag inte är med är väl att jag inte har någon chans att försvara min titel. Om ingen hoppar Happy så kanske jag kan hoppa en clear round omg. 2, vi får de. Det beror på om jag tycker att de känns värt. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att hoppningen har blivit så tråkig på de senaste. Även fast jag nästan alltid tyckt mer om dressyr så har jag ju alltid iallafall gillat att hoppa men nu för tiden tycker jag inte ens att det är kul alls. Aja, jag kanske bara är i en svacka. Hoppsuget kommer väl tillbaka ;)
Seriehoppningen förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0