Hoppträning

Idag hoppade jag och Happy mur! STOLT CHEY :D Först gick jag in och kolla lite när gruppen innan hoppade och blev väldigt lättad när jag såg att det var noll titthinder. Sen gick jag och fixa min häst och tror ni inte att när jag skrittar ut i paddocken så ser jag att Maria har byggt upp en jävla mur. Såklart började jag tänka negativt direkt. Såg bilder i huvudet hur jag flög av in i muren och typ dog, haha. Men sen påminde jag mig själv om mitt inlägg som jag skrev igår. Så jag sket fullständigt i att det var en mur och bara red på som om det var vilket hinder som helst. Och gissa, det funka direkt;) ganska läskigt att det är så mycket mentalt i ridningen. Resten av träningen rullade på bra och jag hade inge stopp alls. Fast jag hoppade inte så högt, men ändå. Vi har ju liksom inte hoppat på typ evigheter så jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Zara

Jag filmade dig också, så du kan bara be emma om dom om du vill ha dom :)

2012-05-05 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0