Med ebbsssoon.

Hejsan, nu ligger jag och ebba i min säng och ska snart börja redigera bilder från idag, Har från när maria var o tävlade, hästarna i hagen och tävlingen på myrby. Så mycket bilder kommer det bli!
Låg ju som sagt i bilen och kollade på BB medans Mamma var med maria på baståsen och tävlade, hon skulle åka med henne på tävling nästa helg också, dissN! Sen red jag Jido, Emma fick ta Thomas. Jag och Ebba ville ut och galoppera men Jido är inte så kul ute då han bockar och är inte så snabb, så jag tog honom idag haha, han bockade bara en gång och då skrek emma att jag inte skulle utmana ödet haha, lillaponny! Sen byggde vi bana och jag och Ebba satt och stekte i sekitariatet.

Imorgon väntar 2h hoppning för mig och Zelma. SEn tror jag att jag ska med Jonna till katrineholm och sen och hämta en häst. wooooooop.

Så blir borta hela dagen imorgon också! förvånade? nej tänkte väl det ;)


hahah, steker med mina bröder , loveuuu♥

emma

Kommentarer
Postat av: emma

haha, men vafan. man bara såg ju hur han laddade:p

2012-05-20 @ 00:18:30
URL: http://lillaeee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0