♥Nils♥

Första klassen gick super, Kan inte säga så mycket annat! När jag skulle rida fram till andra klassen så var han super pigg och taggad. Men stod emot lite på oxern, inne på banan, vart han låg och seg och jag orkade inte heller, så han kröp in på nästan varje hinder och hoppade sedan rakt upp, måste sett vackert ut... ;)  men är faktiskt väldigt nöjd. senare åkte jag och elin över till myrby och la oss på ett bord haha... tog sen in Zelma & släppte henne i ridhuset. Sen fick dom gå ut i hagen bakom stallet och äta massa gräs och bli tjocka. 
när jag kom hem så gick jag ut och sola, det syns i ansiktet kan jag lova... jag har väldigt lätt för att bli brun vilket är väldigt skönt med tanke på att jag tröttnat på att sola efter ca 5 minuter haha. men vart rätt brun efter nån timme haha :p nu har jag precis duschat och ska börja redigera bilder och slänga iväg filmerna till Elin så hon kan redigera dom :)



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0