Onsdag.

Hejsan, vaknade för ett tag sen, har inte gjort något speciellt. Ska plugga SO idag, Imorgon  har jag mitt sista prov i hela grundskolan, dock har jag typ tusen arbeten jag missat denna vecka, eller ah 3 tror jag? as segt. Får se hur och  när jag ska lämna in dom! Nu ska jag gå upp trycka in allt om kalla kriget i min hjärna, äta god mat, kanske äta godis om jag har tur. Sen kan jag lägga in lite bilder från igår. Känns som det var längesen ni fick film från ett vanligt ridpass eller? Kan ta med kameran idag, Nils ska hoppas! ;)



emma

Kommentarer
Postat av: ella

sv: Haha nej, jag har ju inte bloggat på en vecka så!:) Tålamod Emma, tålamod. :*

2012-05-30 @ 18:19:09
URL: http://ellaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0