♥ saker du inte visste.

♥ jag vågar inte sticka ut fötterna utanför täcket när jag ska sova. haha

♥ jag är allergisk mot hästar, ändå håller jag på med dom typ varje dag.

♥ Jag vet inte vad jag skulle göra med alla bilder om jag inte hade blogg.

♥ jag hatar mat, äter bara för att jag måste, och hälst så lite som möljligt. Förstår inte hur det kan va gott?

♥ men donken,godis och massa onyttigt passar.

♥ jag äter inga grönsaker bara majs.

♥ jag försökte lära mig äta morötter, dock mår jag illa bara jag tar en liten tugga.

♥ jag är sällan nervös, kan få dålig känsla om det inte känns bra. Men inte nervös.

♥skolanskolanskolan, jag är inte så sämst som jag verkar i skolan, eller jo. Men igentligen är jag bara lat.

♥ jag kan inte redovisa. Har aldrig gjort det, eller jo 2 gånger, en gång då jag as garvade samtidigt som jag skrek håll käften dååå! Och sen idag, men då hade jag min väska framför ansiktet. Eller jag har redovisat för bara en kompis och läraren.

♥jag berättar typ inget för friends, eller inte sånt man borde berätta för vänner, dom frågar ju inte för dom tror att dom vet när jag berättat en minimal del av det hela ;)

♥jag har en blånagel haha, som vart där i ett par månader... den försvinner inte. Thomas såg gräs och kom plötsligt på hur hungrig han var, och glömmde att jag faktiskt stod framför!

♥ Att bita på naglarna är typ det äckligaste jag vet, trots att jag gjort det så länge jag kan minnas, men slutade för ett halv år sedan.



emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0