Sorry.

inte hunnit blogga det har vart fullt upp!

Torsdag.
red första Zelma, red ut med Pia, Muscot, Emma & Hazze! Galopperade frivilligt till och med, lungt och sansat svävade vi fram så stora galoppsprång som hon tog, GLAD ZELMZ!  Sed red jag Nils, lite lungt i skogen bara. Sen drgo jag hem till Zara, vi handlade och baka tårta, vi var verkligen grymma! Sen drog vi t hallsta Zara hopptränade Zorro och jag satt med Max i knät. o nä han e inte liten utan en stor vovve! Sen drog vi hem t Zara igen och gjode typ ingenting. Sen cyklade vi till Maxi, sen skulle jag köra drive thru på donken med cykeln men fick inte  :( så drog t max o köpte lyx shake! Sen cyklade jag i Hälla rondellen som en idiot och sen på vägen hem snodde jag är vägarbetes skylt och hängde den i ett träd på bjurhovda! Shit va kul vi hade hahaha!

Fredag.
Först åkte jag med Zara till skärsta för att hälsa på Sylia, sen när vi kom hem så chilla vi sen kom mamma och hämtade mig, drog till Myrby och Zvante smet två gånger den skitungen. Så vi skulle ta in alla så höll Zvante på o hoppa runt och då gick grimskaftet sönder = lös skitunge igen! Så ställde vi Zwantie och Murre i haen bakom stallet. Då flippa Zelma så hon fick också gå ut. Så jag och mamma har nu varsin häst nämnligen Mamma & son i familjen Skruvad! Sen red jag Zelma, hon kicka o studsade. Ingen bra dag för Familjen skruvad idag inte! Sen kom Jonna och hämtade mig och vi drog o kollade på häst, woopwoop. Sen red jag Nils.

Nu sitter jag här och äter chips och jordgubbar, Bra kombo! Imorgon ska jag upp kl 6 ska va i stallet innan 7. Mamma ska åka med Maria ( stallöägare & ridskole chef ) på tävling. Fick emmsan följa med? NESHHH! Jag fick stanna hemma, rida Thompi och bygga bana inför eftermiddagens över 25-års hoppning.  Tack!♥

Nu ska jag kolla BB hare gött!


Bättre o va hemma med Thompi än att åka med på deras fåniga tävling! Så alla som ska till baståsen ni träffar väl min mamma men inte mig...

emma

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha såååå synd om dig emmsi som får stanna hemma åh allt ;) <3<3

2012-05-18 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0