TBX

Nu är jag tbx efter en liten bloggpause.

Kom nyss hem, efter att ha ridit Nils. Red över till Myrby och hoppade, hoppade inte så mycket, men han hoppade verkligen bra! Och Ankan sa att han såg jätte fräsch ut! Vilket var suuuper :D Och förövrigt hade Ankan ridit Zelma idag! :D Hoppat till och med eller markarbete typ :p Hon sa att hon var super trevlig och härlig, så som jag förstått har dom inte dom absolut trevligaste minnerna tillsammans och det förvånar mig inte, haha Zelma sätter verkligen avtryck dock på olika sätt... på vissa skräck och vissa t.ex mej bara LOVE!

Nu ska jag äta sen ska jag redigera bilder från idag!


hoppa kan hon ju, bästa♥

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0