That feeling.

Red ju först Nils mycket backe, och sen galopp på grusvägen. Han var väldigt fin idag faktikst!
Sen hopptränade jag Zelma, galet hur grym hon e! Hon kommer stå högst på min önskelista tills jag dör säger jag bara! Började med att bara hoppa lite linjer och sånt, på låg höjd. Satte sedan ihop allt till en bana, första gången gick allt super hon hoppade mej inte ur sadeln en ända gång, sen skulle vi komma på sista linjen igen och då kom hon nära in på första och då vart det kaoz på oxern, men coola är hon, känndes som vi svävade i evigheter för shit vad hon hoppade. älskade Zelmlan, detta är bara en början!

ska redigera bilder& filmer nu ni måste få se!


så länge kan ni kolla på denna snygging! ;)

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0